Fredag.....

....och här sitter jag! :)
Ledig idag, min enda helt lediga dag denna vecka, jobbar nämligen i helgen.
Har hunnit med att städa idag! Jag tycker inte om att städa, men jag gillar resultatet som blir när det är klart. Dock tappar hunden hår + att efter en promme ute så är det skitigt igen. Haha, kankse måste ta tag i att försöka dammsuga varannan dag åtminstone så man slipper dessa hårhögar.
Jag ska då avsluta min lediga eftermiddag med ett bad känner jag, lyxa till det lite och lägga mig i badet är aldrig fel. :) Det är mitt lilla fredags lyx + ett glas vin!
Jag tycker som sagt inte att det är speciellt roligt väder ute, men nog måste jag insförskaffa mig ett par gumistövlar så småningom, mina som jag hade har min mor tagit över verkar det som! :)

Kommentarer
Postat av: william

fina bilder:3



Och säg gärna vad du tycker om mina "On The Street" Modell bilder som jag har tagit på Tove:D

2012-03-23 @ 14:32:35
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0