Lovely när solen...

....strålar in genom rutan. :)
Klockan är ju inte allt för mycket och jag är vaken även fast jag jobbade till halv tolv igår. Men har man en sambo som kliver upp runt 6 tiden och sen att man vaknar av det och är pigg, även fast han smyger så får man skylla sig själv och kliva upp. Men då har jag ju hela dagen framför mig. Vet dock inte vad jag ska hitta på, funderar om ja ska dra upp på fjälls eller ej, men vette tusan! :)
Men solen skiner för tillfället i alla fall!
Kanske ska fara och hämta Cheeva så hon med får ta sig en skidtur på fjället med mig och Roxi om det blir så, har ju en stund på mig att fundera, med tanke på att klockan bara är tjugo över sju :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0