Roxi fick se både det ena och det andra.....

....idag när vi skulle ut och gå.
Precis när ja hade hätt på mig kängorna kommer Mr M hem och säger att han ska till Avaträsk och fixa pulkan så jag kunde hänga med och gå där. Javisst sa jag eftersom det är ju skönt att låta hunden få springa lös. Så vi tog oss dit och jag knatade på efter skoterspåret. Rackarns så skönt det är att gå helt utan att man är speciellt orolig att stöta på någon annan med hund.
Efter promenaden så fick hon se både oxar och getter. Getterna började hon morr/skälla på för det va nå nytt och konstigt. Oxarna brydde hon sig inte så mycket om för dom stod som bara och åt. :)
Å nu innan maten har Mattias bett om en match i NHL, jag vann igår med 3-0 även fast ja inte riktigt förstod mig på spelet. Nybörjartur? Ja kanske det! Får se ikväll vem som vinner, blir det han eller blir det jag? Men först ska jag hä på Risotton så den få stå å dra ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0