2012-11-03

En härlig dag, även om det har varit tö väder ute. Man får som göra det bästa av situationen.
Det har promenerats, bytts däck på bilen, zumbat lite hemma då det inte har vare nån träning i veckan (har haft cd:n några år så lika bra att använda den), promenerats igen, duschat hunden (rullat sig i bajs) och nu får man slappa resten av kvällen. Jag känner att jag förtjänar att äta gott och dricka gott ikväll efter denna dag, har ju fått lite för mycket motion kan man säga.
Här kommer lite bilder från dagen!
Imorrn är det nya tag på den lediga dagen :) Skönt med ledighet efter en hel veckas jobb! Haha!

Kommentarer
Postat av: Jenni

Zumba tillochmed, inte illa! Har ju provat på det nu i Avaträsk, fast nu blir det en massa söndagar som jag missar :-/
Men på onsdag ska jag minsann spinna, om jag inte ligger i nån sjuka då!
Man förtjänar väl nästan alltid att äta och dricka gott, jag måste ha gjort något bra som proppade i mig så mycket igår :-D

Ha en fin söndag!

2012-11-04 @ 10:06:53
URL: http://sananaolillebror.blogg.se
Postat av: göran

Passa på å njut. Annars ångrar du de sen. Sorry att ja stal din karl halva lördakvällen men du hinner nog nöta på han du å. Ha de göran

Svar: Du får låna min karl när du vill :) Haha!
Turner

2012-11-04 @ 15:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0