Farsdag!

Jag vill börja med att grattulera min far idag, var och hälsade på han igår och gratta han då, då dom skulle iväg på dop idag och jag börjar om en timme.
Idag for vi ut till skogen en sväng imorse, inte allt för bra väder, det är dimmigt och regn ute. Vad är det som händer? Ge oss minus grader tack! :) Men det kommer så småningom det vet jag.
Sista kvällen ikväll sen börjar vi om imorrn med jobb fram till 17 resten av veckan! :) Härligt och jobba dag igen!
Nu snart är det ju första advent och jag längtar efter att få advent pynta lite, gillar just juletiden för att det blir så mysigt med alla små lyktor och färger. Är just nu ute efter en gardin till köket, vill ha en hissgardin för att prova om det skulle bli snyggt, dock vet ja att karln i huset vill nog inte att det ska vara något där, men han har inte klagat något att jag hängde dit vita gardiner i höst så kanske om jag bara hänger upp en så märker han inte exakt på än gång utan han vänjer sig nog :) Haha! Å så måste jag komma på vad jag ska ha i min adventstake, ska det vara mossa, granris eller godis. Tips mottages gärna! :)
 

Kommentarer
Postat av: Jenni

Eller kanske nötter? :-) Jag är så sålig när det kommer till att vara kreativ och fantasifull, blir oftast något enkelt som fungerat förut :-)

Absolut, ta upp sparken och sparka på! Bra backar så hundarna får springa allt vad de kan :-)

2012-11-13 @ 15:40:48
URL: http://sananaolillebror.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0