Hundhår och damm av!

Nu på morgonen tog jag och snabb dammade av pianot/el orgeln (vet inte riktigt vad vi har för nått) och spelade lite jullåtar. Det va inte igår man spelade och det syntes. Jag skulle vilja ha ett vanligt piano eller en flygel men dom är tung och tar plats. Är ändå inte super duktig, men kul å plinga lite :)





Nu måste jag bege mig på affärn en snabbis innan jobbet och ta ut paket :)
Årets julklapp är planerad och kommer snart beställas, förhoppningsvis hjälper den till lite med flåset och musklerna. :)
Ha en supet bra torsdag och kom ihåg att det bara är torsdag en gång i veckan!

Kommentarer
Postat av: Jenni

Jag skulle också vilja kunna spela piano!
Vad är det för spännande julklapp du ska köpa då? ;-)

Hoppas du får en toppenhelg i storstan! Jo, kommer nog att ringa efter dig när dammen behöver skottas! :-D

2012-11-22 @ 13:43:17
URL: http://sananaolillebror.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0