Jag är Zlatan!

Ja jag läser hans bok. Jag har fått för mig att de personer som jag tycker är lite störiga kanske egentligen är en helt annan person. I somras läste jag ut Patrik Sjöbergs bok och den va faktist bra, nu tycker jag inte illa om han längre. Så då tänkte jag att nu ska jag läsa Zlatans bok så kanske han inte är så tokig heller.
Man ska inte dömma en person som man inte känner egentligen. Jag försöker hålla mig till det men det är svårt.
Mattias kollar på när dom beslutar att vi ska få högst skatt i Sverige. Jag lyssnar knappt! Självklart är det viktigt men jag tycker att politikerna är grymma på pajkastning och så talar dom på sådant språk som jag ej riktigt förstår, varför kan dom inte bara förklara för en som om man vore fem år?
Dessutom vet jag inte vad jag ska kunna göra åt saken. Så därför sitter jag här och löser korsord och surfar lite :) Men snart får man se på Bonde söker fru och dricka ett glas vin och äta choklad! MUMMS!
Är det onsdag så är det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0