Måndag!

Idag stod det klippning på schemat. Japp jag har klippt mig, jag gör ju det sådär vart annat år/15 månad eller liknande. Håret växer som ogräs och jag tyckte det skulle vara skönt med någon sorts frisyr.
Vågade inte riktigt som jag tänkte men jag är total nöjd ändå. Camilla är bra hon! :)
En promme med hunden blev det idag med. Har inte vart sådär fint väder idag, mulet och grått men framför allt har det varit kallt, eller nån minus och det välkomnas mer än gärna! :)
Välkommen kyla! Gärna massa minus innan snön kommer. Snön får ju mer än gärna komma den med så man kan sparka till jobbet, nu gåre trögt att cykla eller sparka så det blir bena om jag jobbar dag! :)
Men i veckan är det kvällsjobb som gäller så då blire bilen! :) Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0