Cirkel träning!

Jag trodde inte att de skulle va så jobbigt. Men efter man ha svettats och kämpat så känns det bra nu när man sitter i soffan ny duschad. :)
Mina muskler hade visst flytt fältet nu när träning inte stått på schemat. Så innan jul borde jag ha fått tillbaka några muskler. :)
Kommer kunna träna minst en gång i veckan. Det kommer bli spinning, fotboll, simning och cirkel träning. Det beror helt och hållet på hur jag jobbar. Skönt att börja hösten med träning. Då kommer detta nog fortsätta med :) Wiiiihooo men nu bli de "Bonde söker fru"

Kommentarer
Postat av: Jenni

Härligt jobbigt!
Blev soffan och Greys för mig här hemma...och hemma är vi idag, blev VAB tillslut :-D

Ha det fint!

2012-10-04 @ 13:19:48
URL: http://www.sananaolillebror.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0