Smultrona växer på...

...även om det är höst ute så blir det bär. Dock blir dom inte så röda men en del har jag ätit! :)
Så nästa år borde dom va super goda. Hoppas bara dom kan vara kvar i blomlådan under vintern.
Har även börjat på ett par ragg sockar, får se om Mattias får dom eller hur det blir.
Att sticka är för mig en hobby, då har jag nått att göra om jag ser på tv eller bara ha tråkigt! :)
Igår bakade jag bröd, filmjölkslimpa för att vara exakt. Och imorse fick man ta sig en smakbit..
Rackarns va god den va! :)
 
3 dagars jobb denna vecka, vilket känns enormt bra när man jobbade 7 dagar förra :) Då behöver man lite ledigt å inte göra något alls på. Till helgen blir det kanske Borga en sväng, annars höststäd på gården.
Inget riktigt bestämt ännu.
Vad har mer hänt. JO min bil ha haft inbrott och Länsförsäkringar var riktigt trevliga att tala med. Så nu väntar jag bara på alla papper och att bilen kommer upp hit. (Bror ha lånat den så den ha vart i sthlm).
Sånt som kan hända, men kul att systemet fungerar med försäkringar. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0