En konsert i kyrkan...

...var inte igår man var på.
Tror aldrig jag har varit det om jag ska vara helt ärlig. :)
Men nu har jag lyssnat på Lisa Lövbrand och Göran Fristorp.
 
 


 
Fick dock inga bra bilder då jag satt långt bak och hade endast mobilen med mig. 
Men jag kan säga att det var värt varenda krona och dom va riktigt bra.
Eftersom jag hade sett på "Allsång på Skansen" i sommar så kunde jag sjunga med i många låtar. :)
Jag var nog bland de yngre som var där, men det spelar ingen roll då det va vackert.
Imorrn är en ledig dag! Jipppi! :)

Kommentarer
Postat av: Jenni

Ledig dag=lunchspinning!!!

Vi är för få anmälda så du måste ställa upp för den goda sakens skull ;-)

2012-09-05 @ 08:40:07
URL: http://sananaolillebror.blogg.se
Postat av: Jenni

I onsdags var vi bara 5 stycken, men tror Karin har gränsen vid 3-4 pers annars kör hon inte.
Synd du missade i veckan men nästa kanske ;-)

Jag pratade med Kristina Isaksson som haft aerobicen och de hade tänkt börja med cirkelträning på onsdagar som de hördes. Och det är ju bra muskelträning :-)

2012-09-07 @ 11:40:09
URL: http://sananaolillebror.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0