Fredag....

....och det är mulet och trist ute. Det betyder då städdag! :)
Det är mysigt när det regnar då känner man att man inte måste vara ute, utan då kan man mysa inomhus :)
Så idag har jag tvättat några fönster, inte alla men nåra nu inför hösten. Blev även en sväng med dammsugaren och dammtorka. Är man väl ledig kan man väl städa! :) Haha!


I Onsdags var jag och min mor och far och sytade......lill pojken! Så gullig. Min kusin har fått barn så man måste få passa på att hälsa på när dom befann sig i Flykälen. Vilka minnen man har därifrån. :)
Gull unge! Mys! Endast 6 veckor men så mycket hår. Haha! 


Ikväll åker Mattias upp till jaktstugan för att jaga lite älg med resterande jaktlag. Känns helt ok att vara själv en vecka med vovven min. Nu ska jag passa på att äta ALLT som inte han gillar. VIlket inte är så mycket, typ Gulashsoppa! Så ikväll blir det ett bad, ett glas rött och mys med Roxi. I helgen blir det jobb! :)
Trevlig helg! 

Kommentarer
Postat av: Jenni

Ja, nu är vi gräsänkor! Vi har flytt till fjälls över helgen. Hittar lite svamp gör vi :-)

Nja, fotboll är inte riktigt min grej. Spelade lite när jag var yngre men nu har tokdålig bollkoll, jag skriker och hejar på Sanna istället :-D
Men skriv upp onsdagens spinning i kalendern direkt!

2012-09-08 @ 12:15:38
URL: http://sananaolillebror.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0