Idag gäller det....

....tror jag ska börja mitt nya liv idag, med spinning på träningschemat! :)
Ska ju som sagt då gå på lunch spinning. Tråkiga är att jag inte kan göra det nästa vecka eftersom jag då går 10-19 pass, men när jag jobbar dag och kväll så ska jag ta mig i kragen och boka och gå dit. 
För övrigt har jag har redan gjort en promme med hunden, regnade inte när jag började gå, men sen kom skyfallet och det regnade inte när jag kom hem. Hmmm......blöt var jag då jag kom hem! :)
Med frulle i magen så sitter jag här framför tv:n och är laddad inför dagens spinning och sen jobb! 
wooop woooop!

Kommentarer
Postat av: Jenni

Bra start på ditt nya liv, heja dig! ;-)

2012-09-19 @ 19:56:37
URL: http://www.sananaolillebror.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0