Min helg....

...den har varit helt ok, inte tipp topp men helt ok.
Började fredagen med ett bad för att lugna stressa ner från jobbet, var lite mycket i fredags nämligen. Sen blev det 1-3 vinglas framför tv:n och Doobidoo...haha. Där satt jag skrattande för mig själv och sen Skavlan.
Måste erkänna att ja va lite små lullig när jag gick och la mig. Har inte hänt på länge, synd bara att jag satt själv.


 
Igår hade jag lovat att jobba lite eftersom Elitserien har börjat nu så det kan vara mycket på jobbet. På fem timmar så gjorde jag över 100 ärenden och då har jag gjort min del. Sen hem och då kom Mattias hem, han ville väl sova i sin egen säng antar jag, eller sakna han Roxi :) Haha. Det bjöds på lyxmiddag....Köttbullar och Mackaroner. 
Idag ska jag försöka få tag i en bil och i så fall köra upp till Måntorp och hänga med och plocka lite bär. Dock är mina föräldrar uppe i Borga och Mattias ute på jakt. Så jag har två firmabilar som jag inte kan ta och en Volvo som står avställd. Hmm....dumt att parkera min egen bil nere i sthlm, men min bror behövde låna bilen så hoppas jag får upp den snart för just nu känner man att man skulle behöva den :)
 

Kommentarer
Postat av: Jenni

Attans, ja men vi får väl se hur det går. Vi väntar väl och ser hur det blir. Du kan ju höra av dig på telefon om jag inte sitter vid datorn annars 073-0471471.

Hihi, tittade också på dobido och skrattade, men utan vin! Jag glömde ju helt bort att vi har vin hemma, hade ju säkert blivit roligare på så vis :-D

2012-09-16 @ 08:25:37
URL: http://www.sananaolillebror.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0