Äntligen Fredag

Sista kvällen. Jippi!
Morgonens löp/gåning gick riktigt bra, sprang lite längre än de två första och hade ja inte haft en människa framför mig så hade jag nog sprunge längre, vill ju gärna va själv :) Nu gäller de bara att viljan sitter i nästa vecka så jag kan löpa då med.


Imorrn bitti kl 06:00 går bilen mot Östersund för att sen ta tåget ner till Uppsala. En natt där och sen nattåget hem på Söndag. Snabbvisit men va gör man inte för mors skull. :)
Nu blir de snart jobb för hela slanten.

Kommentarer
Postat av: Jenni

Herregud va du är duktig! Får ju känna mig dålig när jag inte tar mig ut, hostar och kraxar så tänker ta det lungt men blir ju lite stressad ju ;)

Ha det så himla trevligt på er blixvisit!

2013-04-27 @ 09:56:10
URL: http://sananaolillebror.blogg.se
Postat av: Linda

Eh, nja kan säga att det fortfarande bara är 10 klippta ha ha.... har inte hunnit mer. Ullen är skitig på utsidan, men under är den vit och fin :)
Vi slänger bort den och det blir MYCKET ull av dom som slängs. Mamma tog faktiskt iår en säck för att lägga runt rabatten då hon har problem med rådjuren som äter upp allt. En del lägger den i jordgubbslandet å de tänkte jag prova m i år. Behöver du ull är det bara du kommer med kåpvagnen så ska vi fylla :D

Ha en bra dag!

2013-04-29 @ 08:49:27
URL: http://lertorp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0