En timmes...

....löp/gång blev det idag. Gick till grusvägen vid Polar och sprang därifrån kronhöffers väg runt och till Samhall för att sen gå timmervägen hemåt. Gick hyfsat bra, förutom att de rackarns knäet gjorde lite ont på slutet mot samhall, men tar man det lugnt nu från början så kanske man kan slippa knävärk i höst. Haha.
Planterade även lite Blåklint när jag kom hem i tre krukor. Får se hur de blir, har man inte gröna fingrar så får man öva tills dom blir det. Hehe. 
Har även beställt två böcker till min nya hobby som jag tänkt börja med på min fritid. ;)
Så väntan är olidlig, borde få dom i veckan. 
Men nu är man mätt och inväntar jobb, är min kvälls vecka 14:30-23:30. 

Kommentarer
Postat av: Jenni

Rackarns va duktig du är! Springa och plantera och beställt böcker :) Blir bra det, dåkan vi lägga in en beställning framöver då ;)

Jag har köpt spetspaprika så blir det nog plantering i morgon :)

Ha en fin vecka!

2013-04-22 @ 19:29:08
URL: http://sananaolillebror.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0