Första löpturen.....

....tog jag å gjorde idag. Sprang fjällåvägen bortåt och efter cirka halvtimmen så tyckte jag att lite utfall satt på sin plats, vände och började springa hemåt och då blev det känningar i högra knäet. Tur va så kunde jag spring/gå vägen hem med två stopp för lite mer benstyrka. Jag är med andra ord nöjd över turen, nu få vi se om de bli nå fler löpturer till veckan. :)


Till middag blev det fisk, JA jag filéeade fisken alldeles själv med hjälp av beskrivningen. Första gången jag filéeade och jag lyckades kanon, även om dom blev lite små men INGA ben. Mycket bra Tina! :)
Nu är även hockeyn SM semifinalen slut och super kul att Luleå-Skellefteå är i Final. Norrland dominerar!

Kommentarer
Postat av: G

Härmed utnämner ja dig till första abbar filear

2013-04-06 @ 20:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0