Ledig!

Vi började dagen med go frulle och nypressad juice såklart!
Ut i skogen för att motionera hundar, samt kanske skjuta en fågel.


Inte de bästa vädret och efter cirka fem minuter så blöder Roxi från tassen, går en bit till men avbryter och Mattias går tillbaka till bilen medans jag går till vändplan med Fenja så hon få springa lite. Roxi har brutit av klon, men mår bra, haltar ej, blödde dock sjukt mycket. Så imorrn ska vi ut å gå långpromme! :)

Väl hemma börjar jag baka och tvätta. Varje år gör jag de fulaste lussebullarna. Jag lär mig aldrig att dom blir större i ugn så gör dom små, nä jag gör dom stora och då blir dom ful. Huvudsaken är väl att dom är god, ska provsmaka dom strax med lite glögg. :)



Kommentarer
Postat av: Jenni

Det var verkligen trist väder i helgen, mörkt hela dagen!

det var väl fina dina lussebullar! Huvudsaken är ju ändå att de ska smaka gott! Jag har precis bakat en ny kaksort som inte alls blev särskilt vacker men smakar väldigt gott iaf :)

Ha en toppensöndagkväll!

2013-12-15 @ 16:56:58
URL: http://sananaolillebror.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0