Anja Pärson!

Vilken underbar och jordnära människa.



Kommentarer
Postat av: Jenni

Vi missade ju halva programmet igår, måste kolla när reprisen är!
Annars har jag haft lite svårt för Anja, minns bara när vi hade skolmästerskapen och det var jobbigt när hon var med för hon vann allt;)

För att svara på din fråga gör vi ingenting alls i helgen! Hade funderationer på att åka till Avaträsket i morgon för att käka pizza, de har pizzakväll men kändes samtidigt jobbigt :)

Nu har ju jag helg! :P Vill bara inte sätta igång med städningen...

2013-02-15 @ 11:21:14
URL: http://sananaolillebror.blogg.se
Postat av: Jenni

Vi missade ju halva programmet igår, måste kolla när reprisen är!
Annars har jag haft lite svårt för Anja, minns bara när vi hade skolmästerskapen och det var jobbigt när hon var med för hon vann allt;)

För att svara på din fråga gör vi ingenting alls i helgen! Hade funderationer på att åka till Avaträsket i morgon för att käka pizza, de har pizzakväll men kändes samtidigt jobbigt :)

Nu har ju jag helg! :P Vill bara inte sätta igång med städningen...

2013-02-15 @ 11:21:19
URL: http://sananaolillebror.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0