DOLLARSTORE!

Imorrn händer det som jag väntat på hur länge som helst. haha. Ja åker man inte och shoppar så ofta så är dollar en dröm. ;) Så jag är ju lite glad att skotern gick sönder, men bara för att jag ska på dollar, inte glad för att Mattias va tvungen att åka skidor i söndags. Men till helgen får han ut och köra! :)

Nu när de börjar bli lite varmare om dagarna tycker inte roxi om att gå i snön. Ibland kan hon stanna sjukt många gånger under en promme.....ikväll blev det bara tre! :)



Kommentarer
Postat av: Jenni

Åh nu har jag tänkt så det har knakat för att komma på om jag ska lägga en beställning men kommer inte på något!
KOnstigt, för går jag där själv har jag nog en vagn full innan jag är klar ;)

Happy shopping! ;)

Förresten, Barcelona!!! Wow, förstår det känns som en jätteuppoffring att följa med! :D

2013-02-22 @ 09:47:24
URL: http://sananaolillebror.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0