Hyponotisören

En film jag kan rekommendera. Riktigt bra! Önskar lite halvt att jag läst boken innan, men läser ju Pagninikontraktet på ljudbok så när den blir film är jag först med att se den. Tror den blir grym!
Idag ha de vart jobb, mycket fakturering, skönt att slippa använda rösten......hoppas få göra samma imorrn så rösten får vila och hoppas även att förkylningen lägger sig helt till helgen.
Nu få de bli en värmande te kopp och en chokladbit. Kom ihåg att det är semledagen imorrn......man få alltså äta semlor!

Kommentarer
Postat av: Jenni

Jag vet inte vad som är bäst, att läsa boken före eller efter. Hade läst Hypnotisören före så jag saknade ju en hel del i filmen...men det var ju ändå bra! :)

Usch vilken seg förkylning ni verkat ha dragit på er, här håller vi oss friska än *peppar peppar*!

Hoppas du blir frisk snart!

2013-02-12 @ 20:03:02
URL: http://sananaolillebror.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0