Känningar av......

.....nått konstigt i kroppen. Jag tror det kallas förkylning, men är inte helt säkert. Igår morse kände jag lite onda i halsen, idag känns det lite lite mer, men inte nog för att jag ska va hemma från jobbet. Förhoppningsvis är han bara å hälsar på lite snabbt och springer bort igen, typ i eftermiddag. Så det blev ingen rodd igår efter sparkturen med hunden, lite synd nu när man kommit igång, men det är ju bara påt igen när han försvunnit. Oddsen att jag inte ska bli sjuk är dock inte hög, då Mattias har lega nu i sex dagar och min mor va sjuk uppe i borga. Så egentligen står jag med öppna armar för att välkomna den. ;) Få det bortgjort liksom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0