Vallade skidorna...

....och drog upp till måntorp för en tur. Solen sken i sin vanliga ordning och jag är glad att jag for ut i tid, för på tillbaka vägen började jag känna av att det fastnade snö under skidorna. :) Även när ja tittar ut nu så är de moln och då känns de ännu bättre att ja gjorde bort det i morse och kan nu ladda för jobb. :)


Igår blev jag löpar sugen...är inte ofta jag känner så men imorse blev det skidorna och en rodd tur. Kände mig tung och då gå de inte att jogga. ;) Får se hur morgondagen känns!
Men nu om nån timme blir de jobb två kvällar och sen ledig Måndag. Så håller jag tummarna för strålande sol nästa helg så kanske man kan få en klämihopmacka. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0