Fjällluft är bra...

...för både kropp och själ. :)
Jag och Roxi tog oss upp till sagatun idag för att åka lite skidor och springa av sig lite energi. Väl upp på blåste det lite lätt men det va helt ok. Inte allt för många skotrar var det heller den tiden. Efter vi skidat i en timme bortåt så vände vi och skidade tillbaka. Då rackarns va det så mycket skotrar vid Sagatun stugan att man blev folkskygg. Haha inte lätt! :)
Skönt att fara ut i tid för nu hann jag fara å köpa garn så jag kan börja med mitt stick projekt. Så nu på eftermiddagen blir det till att sticka lite och njuta av ledigheten.
Imorrn blir det mer motion och friskluft, får inte inta för mycket på en och samma dag.
Bjuder på lite bilder från dagen, dock va de som sagt inte det bästa vädret så bilderna blev lite mörka, hoppas på bättre väder imorrn och finare bilder. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0