Lediga dagen...

...bara susade förbi, men mycket blev gjort. Tre tvättmaskiner, dammsugning av övervåning+tvätta bort blodfläckar (roxi är i löpen), fixa tävlingen till helgen. Sen blev det även en skidtur bort till björnvallen där vi tog ett varv och sen skidade åter hemåt med ett litet avstick upp på myren för att sen skida hem. Väl hemma tog jag en rodd tur på tolv minuter. När man väl va varm kunde man ju göra bort det. :)


Just ja, föll två gånger idag med. Första på skoterspåret ner mot skidspåret.....tur de va djupsnö annars hade en elstolpe stått i vägen. Andra gången va några meter efter det då jag kommit ut på spåret men hunden drog åt höger och pladdask så låg ja ner igen. Haha men då va de gjort! :) Nu få fasen Mattias komma hem snart, super hungrig!

Kommentarer
Postat av: Jenni

Så skönt att våra hundar snart löpt klart! Tror nog bara det är Tyra som är kvar.
Jag ramlade också när jag åkte skidor förra helgen, blev nog två gånger jag föll i backen :)

Verkar bli skoj i helgen, kul med tävlingar :D

Kram

2013-01-28 @ 18:20:56
URL: http://sananaolillebror.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0