Lördag

Vaknade imorse och insåg att det va -15 grader ute och det kändes lite för kallt för att åka skidor. Så det blev till att tvätta och städa bort julen. Sen tog jag och Roxi sparken bort till skoterspåret för att sedan gå till älven och tillbaks. En helt underbar promme! :) Även fast de va lite små kyligt så rann svetten. Tack Mattias för lånet av byxorna. (han visste dock ej om att ja låna dom)
Väl hemma fick det bli en te kopp och lussebullar. Har några som ej ätits ännu, så tur dom är god.


Blir väl en tvättomgång till och sen tror jag rackarns att jag tar mig ett avslappnande bad med ett vin glas! :)
Trevlig Lördag allesammans.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Brukar vänta till tjugondeknut innan jag städar bort julen men tror jag ska ta bort det imorgon, nu är jag less!
Var ju toppenväder idag, hann gå en kort sväng med hundarna i morse innan Sannas gäster dök upp! :)

Sanna och Rasmus låter hälsa att nu har de MÄNGDER av filmer för dig att se, att låna hem eller om du vill ta en filmDAG i månis ;)

2013-01-05 @ 19:37:21
Postat av: Jenni

Jag var det då...

2013-01-05 @ 19:37:41
URL: http://sananaolillebror.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0