Minus 22

Kylan håller i sig, så idag tog jag och Roxi en sparktur. Klädde mig riktigt bra eftersom jag svettades, jackan är förbaskat varm och skön. :) Ett stopp blev det hos mor och far. Man bara njuter av solen!


Imorrn börjar kväll veckan. Det positiva är att jag är ju ledig till helgen med. Har gått och trott att ja jobbar men det är ju nästa helg. Så till helgen hoppas vi på lite varmare men lika mycket sol! ;)
Har även en blogg nu med endast bilder. Eftersom jag gillar att knäppa kort så kommer endast bilder upp på den. Så vill ni endast kika bilder och ej läsa så gå in på thepicturesofturner.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Jenni

Jamen precis, Måntorp är ju bara vackert ;)
Vi anade att det var så det var därav tutningen! :)

Jasså, har du en blogg till...den får jag kika in i senare!
Ha en fin arbetsvecka!

2013-01-13 @ 21:50:14
URL: http://www.sananaolillebror.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0