Efter regn...

...blev de Lerduveskytte. :)
Första gången jag sköt hagel, men måste tränas eftersom jägarexamen är på G. Ska även se om jag kan ladda ner en annan av böckerna och läsa den en gång till så jag sen kan skriva upp. Skjutningen måste jag öva på....men ju mer man övar desto bättre går det. Kan ju inta va grym första gången för då hade jag tagit Lerduveskyttet till en annan nivå, typ SM och sen VM och OS såklart. :) Haha.
Väl hemma igen känner man sig lite öm i armen men de gå ju över. Nu hoppas jag på mer skytte till veckan, måste passa på medans man är ledig.



Kommentarer
Postat av: Jenni

Jag är redan blå, blir intressant att se hur det syns i morgon! :P
Men kul var det ju iaf! =)

2013-07-20 @ 19:05:09
URL: http://sananaolillebror.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0