Lekstund....

....efter maten är hur kul som helst om man heter Roxi och Fenja. :)


Idag tog jag en löptur. Känns inte lättare precis men löpte lite längre än förra gången. Jag längtar tills jag kan springa fem kilometer utan stopp och känna att de går bra. :)
Två timmar till sista kvällen för denna vecka, känns bra att man kanske får sova ut imorrn bitti. :)
Helgen blir annars lugn med pyssel och städ och tvätt.
Efter ikväll är de väl tre jobbveckor kvar till semestern om jag inte räknat fel. :)

Kommentarer
Postat av: Jenni

Verkar ju gå fint med de där två! =)

Duktig du är med löpningen, snart får du ta med dig valpen också!
Jag blir så otroligt irriterad på Norma när jag är ute och springer...hon drar bra när vi springer bortåt men hem, nej då får jag nästan sparka igång henne, dra henne efter mig =)Tror hon blir uttråkad!

Jag skulle ha sprungit igår men var så himla trött, sprang i tisdags iaf men trodde jag skulle kräkas! Ökade hastigheten lite och det var tufft! =)

Ha en fin helg!
KRAM

2013-06-14 @ 14:56:23
URL: http://sananaolillebror.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0