Barcelona...

...var en fin och trevlig stad. Mycket grön stad för att vara exakt. Vi har turistat och sett de mesta av de man ska se på två dagar. Både kyrka, gamla kvarter, katedral, stranden, parker m.m. En helt ok helg.
Enda missen på helgen va idag när vi reste hem att dom hade överbokat planet med åtta personer för mycket. Min mor fick en stand-by biljett och skulle inte komma med planet. Min bror och Klara valde att stanna så vi fick åka vidare eftersom vi skulle med ytterligare ett plan och dom skulle endast till Stockholm. Men tror inte dom klagar allt för mycket då dom fick både boende och mat för dagen,kvällen och morgonen för att sen flyga hem imorrn bitti. :) Konstigt flygbolag. Så ska ni flyga med Vueling, se till att ha sittplatser.
Nu sitter vi och väntar på vårt flyg upp till norr och tystnaden. Ska bli skönt att få va ledig till helgen. :)


Vi bodde på fjärde våningen i en lägenhet så trappor har vi gått i, har tusan känningar i låren idag. :) Vi har iofs gått VÄLDIGT mycket nu i helgen. Åkte tunnelbana en gång.
Nu har jag sett en Barcelona match i Barcelona....dock på tv:n men de räknas väl ändå eftersom de inte va nån hemma match. :) Hehe.
Mer bilder kommer då jag har tid och ork att rensa kameran.

Ha en super måndag kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0