Ledig!

Att dricka nypressad apelsinjuice en lördag morgon är lite lyx. :) Nya vanan har satt sig, färsk juice när jag är ledig, alltså minst en gång i veckan.

Idag har Roxi och Fenja vart på lekdate hos Thyra. Medans jag och Jennie fixade lite saker till den stora pysseldagen som inträffar den sista november. Sen fick jag och Jennie ta oss en promme med hundarna medans Fenja fick vara kvar med Göran, Sanna och Rasmus. Så där vill jag säga ett STORT tack för hundpassningen. :)

Mycket vackert ute!



Idag har jag även bytt band i bilen. Nu är det julmusik som gäller, lite tidigt men det är ok!




Nu står det en älgstek i ugn och till det kommer det serveras potatisrulle med en god sky. Mumms!

Kommentarer
Postat av: Jenni

Fin bild det blev!
Tycker nästan synd om dig som fick jobba idag när det var sånt toppenväder! Vi har iaf njutit i fulla drag heeela dagen :)
Avslutar med ett glas rött till köttgrytan ;)

Ha en fin söndagkväll!

2013-11-10 @ 17:49:03
URL: http://sananaolillebror.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0