Lördag!

En fullspäckad dag kan man säga. Upp tidigt för att hinna ut med hundar innan tunnbrödsbak. Tog på mig mitt nya Craft ställ. Byxorna har jag berömt innan så nu måste jag berömma jackan. Riktigt skön, så längtar lite till man får ta fram skidorna! :)


Sen strax efter tio var vi påväg till Avaträsk för att baka bröd. Jag fick lov att stå som gräddare, så nu har jag väckt liv i nya muskler som jag inte trodde jag hade. :)


Önskar nästan att man hade en bakugn själv, för då kunde man äta god pizza oftare. :)

I Avaträsk, där kör man redan skoter. Kusin han kan han! Haha


Nu sitter jag i soffan helt utslagen med ett glas rött! En helt bra dag har det vart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0