Då är helgen..

....snart till ända och idag ha jag endast vart hemma. Tog en lång promme med Roxi som fick vara kvar hemma med mig medans Fenja och Mattias för ut i skogen. :)
Fick se fyra svanar på prommen, samt att jag lyssnade på diggelistan, tror jag måste börja gå varje söndag runt tolv tiden. :)


Imorse gjorde jag klart tröjan som jag hållt på att sticka. Faktist lite nöjd, bara knapparna som saknas och dom ska jag nog göra av renhorn tror jag bestämt. :)


Nytt projekt redan igång. :)


Nu ska jag fortsätta sticka och sen blir de till att göra middag med. :)
Skön helg! Imorrn börjas kväll veckan.

Kommentarer
Postat av: Jenni

Men du vilken snygg kofta! Du kan du!
Själv funderar jag på att sticka en mössa...det är i klass med vad jag klarar av ;)

Hoppas du haft en skön söndag! Det har jag haft :)

2013-10-06 @ 17:04:59
URL: http://sananaolillebror.blogg.se
Postat av: Linda

Jag håller med! Supersnygg kofta!! Va duktig du är. Blir avis. Man får kanske lägga in en beställning framöver :)

2013-10-06 @ 18:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0