Helgen...

...tror jag ni får i bilder. Både vi och hundarna är trötta efter en helg uppe på blaikfjället. :)
Lördagen blev det milen och ett skott avlossades.










Det röktes även lite kött på lördagen som blev fantastiskt gott! :)


Sen en snabb sväng till farmen, där va ja tvungen att kolla till dom små sötisarna!


Söndagen blev det fem kilometer kortare och inget skott avlossades.








Denna skylt ser man varje gång man far till Måntorparna, jag hoppas ju på att vi är välkomna. :)





Kommentarer
Postat av: Jenni

Haha, än har ni ju blivit utkastade så ni måste väl vara behöriga då :-P
Vilka härliga bilder! Lite avundsjuk på alla kilometrar på fjället, det är ju så härligt ute den här tiden men nån kilometer ska jag väl få till där uppe tillslut :-)

Ha en fin vecka!

2014-08-31 @ 19:29:51
URL: http://https://sananaolillebror.blogg
Postat av: Linda

Hon är ju inte så gammal och erfaren så hon lär sig väl. Det spritter väl för mkt i kroppen än ;)

Har du fått skjuta nåt än för henne? Ska upp dit i veckan med långöra och motionera haren lite ;)

Ha en fin dag på jobbet!

2014-09-01 @ 08:03:50
Postat av: Linda

Hon är ju inte så gammal och erfaren så hon lär sig väl. Det spritter väl för mkt i kroppen än ;)

Har du fått skjuta nåt än för henne? Ska upp dit i veckan med långöra och motionera haren lite ;)

Ha en fin dag på jobbet!

2014-09-01 @ 08:03:51
Postat av: Jenni

Ja det var vackert även i morse, men stiga upp tidigt, extra tidigt för att fota...nja, där går min gräns ;)
Jag var så himla trött i morse så jag hade gärna legat ett par timmar till :)

Men får ändå en bra vecka då vi ska till Lycksele på fredag med Rasmus så det känns skönt!
Ha en fin dag!

2014-09-02 @ 11:06:28
URL: http://sananaolillebror.blogg.se
Postat av: Jenni

Ja han blev lite less på mig mot slutet att jag bara skulle ta kort! :p
Vi gick igår bara en sväng bakom huset i stort sett men ingen svamp, bara en massa blåbär :)

Lingon har vi lite varstans efter vägkanten främst!

Ha en fin dag du med! =)

2014-09-04 @ 07:39:03
URL: http://sananaolillebror.blogg.se
Postat av: Jenni

Ja han blev lite less på mig mot slutet att jag bara skulle ta kort! :p
Vi gick igår bara en sväng bakom huset i stort sett men ingen svamp, bara en massa blåbär :)

Lingon har vi lite varstans efter vägkanten främst!

Ha en fin dag du med! =)

2014-09-04 @ 07:39:04
URL: http://sananaolillebror.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0