Dagen innan imorrn..

...är de idag.
Snö, snö och ännu mera snö kommer det, har ju inte slutat snöa än och så underbart det är att se.
Det går lite trögt att sparka till och från jobbet men inte ska jag klaga över det. Plogbilarna gör så gott dom kan. ;)


Skinkan har provsmakats och är nog den godaste hittills tror jag. :) Om det är jag som lyckades med tillagningen eller om det är uppväxten på Lertorps farmen låter jag vara osagt, men god va den!


Bara tre dagars jobb kvar innan lite lång ledigt igen och fjället! :)

Kommentarer
Postat av: Jenni

God fortsättning! Hoppas ni har ett riktigt bra avslut på året och början på de nya året i fjällen!
Njut i massor och hälsa alla! =)
Kram

2014-12-28 @ 20:29:57
URL: http://sananaolillebror.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0