Idag känner jag att jag lever!

Vilken otroligt härlig känsla av träningsvärk jag känner idag. Lite överallt men mest i rygg och axlar, nu hoppas jag att Linnea börjar köra mer crossfitinspererat pass för då, är jag först att skriva upp mig på listan de dagar jag kan. :)
 
Imorse tog jag och lekte lite med kameran, detta är resultatet!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Annars har jag och hundarna hunnit med och skidat idag, blev 14,2 km när vi kom hem. Tog skoterspåret mot Avaträsk och sen vände vi vid skidstugan och tog vägen hem, väl nästan hemma tänkte jag att vi skulle ta ett varv runt sjön, men efter att jag kommit till T-Bryggan så kände jag inte för det längre så då tog vi och skidade hem. En härlig tur trots träningsvärken, men jag har ju lärt mig att det bästa sättet att få bort värken är att träna igen. Så vi får se hur det känns imorrn! 
Ikväll ska vi upp till Måntorp på lite mat å melodimys, det bestämde Sanna förra helgen. Å Sannas ord är våran lag! :) Haha!
Här får ni lite mer bilder från den nya kameran!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenni

Wow, kameran verkar vara toppen! Nu måste du ju rigga upp en studio i huset! Då kan vi ju leja dig till familjeporträtt och liknande ;)

Härligt åkt, blev långt! Jag känner mest av träningsvärken bak vid skulderbladen, men det känns gött för där behövs det tränas :)
Hoppas det blir fler gånger!

Ses på ett tag!

2014-02-15 @ 16:16:42
URL: http://sananaolillebror.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0