Många tankar....

.....som snurrar i huvudet.
Om ni som läser fiskar lite och filéar fisken så kan ni spara skinnet till mig så länge det inte är röding, färgen försvann när jag garvade det. :)

Ska även samla på mig lite konservburkar för att se om det funkar med den idén jag har. :)

Efter jobbet drar jag upp till Borga med hundarna eftersom släkten på mammas sida är där. Måste passa på att träffa dom när man kan. Är ledig imorrn och börjar halv tre på lördag.
Ha en fortsatt trevlig Torsdag!

Kommentarer
Postat av: Linda

Va sägs om mört skinn? Du kan få hela fisken på köpet 😄 ha ha.

Ja redan nu är jag mkt piggare. Febern borta, snoret sluta rinna. Tur det för jag är helt skinnflådd under näsan. Jag blickar framåt men än ser jag ingen sol bara snö. Men snö är också bra. Då blir vårvintern längre och det gillas.

Ha d gott i Borga bland släkt å mkt snö :)

2014-02-21 @ 08:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0