Söndag!

I fredags befann jag mig i borga och tror vi skotta snö hela dagen, förutom när vi tog oss en skidtur. Jag, far och morbror Gunno. Gunno fick låna Fenja så vi hade var sin hund. :) Det snöade verkligen hela fredagen. Så de blev ju både hockey, bastu och spel den dagen. Älskar å spela spel!Igår blev det som bara frukost, packa ihop och fara hem för att sen börja jobba halv tre. Hade gärna stannat hel helgen med släkta. Idag har vi hunnit ut på skidor och vilket fantastiskt väder. Hade jag inte jobbat hade jag tatt med mig fika och stannat efter vägen. Fy rackarns vilken energi kick! Nu väl hemma och ändå nöjd över milen som det blev är de bara å invänta hockey och jobb. Men imorrn är jag ledig och då ska det spånas mer på armbanden. :)Trevlig Söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0