Lediga dagen!

Idag har julen plockats bort helt, igår försvann alla saker och idag tog jag och bytte gardiner. :) Nu väntar vi på vårvintern och de soliga dagarna, fast först mycket snö och kyla. :)

I eftermiddags tog jag och gjorde några Energibars som jag tänkt ha som mellanmål på jobbet så jag orkar med en promme direkt efter jobb innan middagen. :)


Nu få vi hoppas att dom är god!

Idag blev det även andra passet av cirkelträningen, hade fortfarande träningsvärk i rumpa och lår, men bara att köra på ändå. Tog även tyngre vikter på vissa av övningarna så hoppas jag att de kan ta i armarna med. :) Två pass till ska jag hinna med i veckan!

Kommentarer
Postat av: Jenni

Nu jäklar tror jag minsann du lagt i en högre växel ;) Energibarer också!
Men tack för upplägger av cirkelträningen, tog och kopierade det ikväll, var lite svårt att se allt, så om jag gjorde rätt vet jag inte :)

Jag hade tänkt plocka bort julen idag men orkade inte. Tittade på när barnen åkte skidor istället :)

Ha en fin fortsatt vecka!

2014-01-06 @ 19:30:45
URL: http://sananaolillebror.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0