Måndag!

Denna vecka kommer gå fort eftersom den är rätt fullbokad. Jobbar 8-17 imorrn, åker ner till Uppsala Onsdag och Torsdag, jobbar fredag. Sen blir de upp till Borga i helgen för att känna fjällluft, basta och elda. Kommer bli grymt!

Idag var jag ledig och det har bakats ett GI-bröd. Jag är inte så mycket för de olika bantningskurerna så tar lite av varje istället eftersom jag vet om att om man vill gå ner i vikt så gäller de att göra av med mer än vad man stoppar i sig!


Jag tog även å pressade lite juice som vi ska avnjuta lite senare. :)


Till middag blir de nått nytt. Broccolibollar med rostade rotfrukter. Det gäller att prova nå nytt å dessutom är de ju vegetariskt, inte illa eftersom jag älskar en god kött eller fisk rätt.
Trevlig start på veckan!

Kommentarer
Postat av: Jenni

Aha, så du är i Uppsala nu? Antar att det är via jobbet? Hoppas du hinner ha det trevligt iaf :)

usch, nyttigt ;) Går som dåligt med sånt! Har fortfarande för mycket gosaker kvar här hemma, som "nån" måste ta upp ;)
Men juice är ju alltid gott, funderar på att ta efter den goda vanan iaf :)

Ha det gott!

2014-01-29 @ 16:18:27
URL: http://sananaolillebror.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0