Uppsala..

..och utbildning. Det är aldrig fel att gå en utbildning och tur så är den bara två dagar i stöten. Så imorrn får man åka hem igen. :)

Upp tidigt imorse för att hoppa på planet och sen startade utbildningen 9:00 och höll på till 18:30. En hektisk dag, så nu har jag tagit mig en lång varm dusch så nu är jag laddad för hotelllyx med Loka och två chokladbitar. Blir en tidig kväll!

Imorrn frukost vid sju tiden och sen startar utbildningen 8:30 och räcker fram till 16:30. Sen ut till Arlanda för att flyga hem och sen hemma vid nio halv tio tiden. Fredag jobbar jag 7-16. Sen en helg i BORGA? Awesome!

Kommentarer
Postat av: Jenni

Fint!

Inte helt fel att bo på hotell ibland! :)

Ha en trevlig helg i Borga!

2014-01-31 @ 10:23:50
URL: http://sananaolillebror.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0