2 stämplar till...

...blev det visst idag i min lilla bok. Skulle prova skjuta lerduveskytte på banan igår men var så mycket folk att vi tänkte åka en annan kväll. Vips så skulle jag visst skjuta upp för hagel ikväll. Sagt och gjort så är de nu klart. Var även några till som skulle skjuta precision på kula så Mattias hem efter vapnet och vips så sköt jag det med. Där är jag även lite stolt! :)


Nu är de bara den där löpande älgen kvar. Så här ska de tränas och till helgen ska jag allt fira med ett glas Cava! :)

Kommentarer
Postat av: MH

GRATTIS

2014-07-31 @ 09:28:14
Postat av: Linda

Får säga Grattis här å :)

Äntligen fredag och en jobbvecka avklarad. Lite regnigt har det varit men varmt ändå.

När är det dags för fjället igen då? Tänkte på svampen ;)

2014-08-01 @ 11:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0