Då va denna helg...

...snart slut.
Midsommarafton åt vi tre rätters och jag var så mätt hela kvällen, lite sådär äckligt mätt. Så tre rätters kommer inte intas inom den närmsta tiden.

Efterrätten blev tilllagad i de fina mini kastrullerna. Rabarberpaj! :)

Det har även hunnits med att skjuta lite lerduvor. Riktigt kul nu när man vet vad man håller på med. Nästa gång måste jag prova göra ett anlägg med för att se om de går lika bra. :)

Tummen upp för Lerduveskytte!

Denna vecka blir de två dagars jobb för att sedan ta på löparskorna och springa lite varje dag i fyra dagar. Sen en veckas jobb innan semester och fjället. Underbart! :) Som jag längtar till lite långledigt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hm ja det är nog lite överkurs att köra 2 dagar i rad men kanske med väst. Får nog fundera på att införskaffa mig en sån. Kände en otrolig skillnad när jag testade Mattias.

Planen är åtminstone ett par tre dagar till fjälls, men när och hur är inte riktigt kirrat än. Hur länge tänkte ni vara där?

2014-06-24 @ 00:28:44
Postat av: Linda

Aha ok men så tidigt lär vi nog inte åka upp till fjälls. Blir nog senare under sommaren. Slåttern du vet ;)

Lycka till på springeling tävlingen i Norge nu då!!

2014-06-24 @ 22:24:15
Postat av: Linda

Aha ok men så tidigt lär vi nog inte åka upp till fjälls. Blir nog senare under sommaren. Slåttern du vet ;)

Lycka till på springeling tävlingen i Norge nu då!!

2014-06-24 @ 22:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0