Det tar sig...

...så snart är förkylningen helt veck igen!

Igår trotsade jag förkylningen så vi for ut och koka kaffe i regn och rusk så hundarna fick springa av sig, sen när vi kom hem sov vi alla tre gott i soffan i en timme. Sen tappa sambon upp ett varmt bad till mig och ett glas rött...vilken karl! :)

Imorse vaknade jag med snäppet mer energi. Härlig känsla, efter att ha vart halvt orkeslös. Så idag for vi ut å grilla korv och kaffe, hundarna både bada och sprang av sig lite energi.

En helt ok helg för att inte vara fullt frisk. Men imorrn blire jobb och på tisdag förhoppningsvis Crossfit pass! :)

Kommentarer
Postat av: Jenni

Härligt att du tog dig ut trots förkylning! Kaffe ute är nog rena medicinen ;)

Jag kommer hoppa över crossfiten ikväll *snyft*
Var hemma med feber igår och hade även feber igårkväll innan jag la mig men feberfri idag, dock inte superpigg :/ Känns lite dumt att träna då...

Men då vill jag ha en rapport senare om hur det var, om det var supertungt! :)
Torsdagen har jag iaf sikte på att kunna vara med på! Samt att jag måste, MÅSTE springa, bara 3 veckor kvar nu! :p

Ha en bra dag!

2014-06-03 @ 06:54:06
URL: http://sananaolillebror.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0