Efter fyra dagar borta...

....så är de riktigt skönt att va hemma. :)

På fyra dagar har jag sprungit två mil och cyklat två mil. Det har vart ett fantastisk lopp av oss "Doroteas prinsessor".








Från prinsessa till lerduveskytte. För idag för vi iväg och tränade. Körde ett skott med bössan uppe och resterande med anlägg. Det kändes riktigt bra, träffade i genomsnitt 3 av 6. Lite mer träning så sätter jag nog de flesta. De bästa är att anlägget kändes toppen. Träna, träna, träna!



En veckas jobb, sen tar jag ledigt i tre veckor! :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Ehm, ska sanningen fram så tog jag mig en snabb snark vid elden. Men det var bara för att jag blev sjuk då. Har man vänt på dygnet är nattfiske inge problem :D

Jämarns va ni ha motionerat i kjoltyget. Tur du får vila upp dig i 3 veckor sen. Blir inge tisdagscross denna vecka för mig eftersom jag idag inte är frisk än. Ha en toppen dag!

2014-06-30 @ 09:51:39
Postat av: Linda

Nä precis jag tänker inte vara sjuk nu under semestern. Finns roligare saker att göra :)

Nu har min väst kommit såg jag så jag tänker hämta ut den imorrn så får vi se när det blir läge att inviga den.

2014-07-01 @ 17:33:41
Postat av: Linda

Nä precis jag tänker inte vara sjuk nu under semestern. Finns roligare saker att göra :)

Nu har min väst kommit såg jag så jag tänker hämta ut den imorrn så får vi se när det blir läge att inviga den.

2014-07-01 @ 17:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0