2014-03-09

Söndag och vilodag?
Igår tog vi skoter och pulka och åkte ut för att koka kaffe i solen och stormen. Blev även lite snöfall under turen men sent på eftermiddagen var de riktigt skönt. Helt fantastiskt!


Var även premiär med mina nya skor, det enda som jag kan klaga på är sockarna som halkar ner. Måste köpa nya som sitter åt på foten!


Idag blev det en kort tur på ca 4km skidor på fjällåvägen, sen hem för att göra iordning lite saker samt tvätta och under tiden lyssnade jag på Diggilistan. Sen kl 14 tog jag en promme på 5km, så de ha vart en aktiv dag för mig och hundarna. :)

Jag avslutar med en bild från igår och solen! :) Trevlig söndag och njut av de fina dagarna! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0