Projektet...

...är i full gång. Hann göra detta i morse innan jag insåg att nylontråden saknades, så blev till att beställa hem.

Tills den kommer ska jag hinna göra knappar av renhorn. :)

Blev även en skidtur idag, blev dock bara runt 9km, men vädret var inte de bästa. Vart är solen?

Mycket projekt på gång, men det känns bara bra, så man inte känner sig göralös.
Stickade även klart en sjal idag som jag tänkte ge till mor min. Man måste även komma ihåg att göra klart sina projekt. :)

Trevlig Lördag!

Kommentarer
Postat av: Jenni

Wow, det där verkar du ju kunna redan! Snyggt ser det ut att bli.
Här blir det inte mycket projekt som blir gjorda, idag var det enda projektet här att få det städat! Och det var nog stor utmaning, Sanna och jag har inte varit så himla pigga idag. Men barnen har iaf tagit sig ut på lite skidåkning :)

Jag funderar fortfarande hur vi ska göra, har inte kunnat bestämma något än :)

Ha en toppenbra lördagkväll!

2014-03-01 @ 19:19:05
URL: http://sananaolillebror.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0