Söndag!

Denna helg började i fredags då jag hade kompat ut för att delta i avskedet av min mosters man. På förmiddagen tog den dagliga motionsrundan med hundarna.

Min mor hade gjort såna här fina saker som vi la på kistan.

Körde sedan hem på kvällen i en otroligt hemsk dimma. Pendlade mellan 50 & 70km/h.

På lördagen gick jag upp tidigt och for ut å sprang så hundarna skulle va trött resten av dagen eftersom jag for till V-mina på möhippa och hundarna skulle spendera eftermiddagen hos min mor och far.
I V-mina blev det spa för hela slanten och sen tre rätters middag. En riktigt unnar dag!


Idag blev det åter igen en tidig morgon för att jobba två timmar och sen byta lite gardiner för att avsluta dagen med lite Friskvård uppe i Sagatun.







Blev både taggsvamp och kantareller så middagen är räddad. Dock fick jag med mig en hund full av bajs, så de va räser fart hem och duscha. Jag körde lite kollektiv bestraffning för båda två fick äran å lukta gott. :)



Kommentarer
Postat av: Jenni

Tack för i lördags, verkligen en härlig dag! :)
Toppenfina bilder från fjället! Men usch igen för bajset, hundar alltså ;)

Ha en bra vecka!

2014-09-22 @ 07:05:35
URL: http://sananaolillebror.blogg.se
Postat av: Linda

Ja det var inte dumt. Dom skulle haft nåt liknande i dorro på hotellet alltså. Det där gör vi gärna om men som sagt vi behöver ju inte vänta så länge tills nån ska gifta sig, då lär vi få vänta superlänge är jag rädd ha ha.

Å bajs hund, inte kul. Hoppas du fick bort lukten. Vare människobajs så hade jag nog dött. Djurbajset känns mer oskyldigt :)

2014-09-22 @ 12:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0