Torsdag!

Jag har redan varit och gjort mitt val, vilket känns skönt. Då kan man släppa det. :)
I Tisdags fick jag min licens så nästa gång vi ska ut kommer även min bössa att hänga på.

Idag på ICA fann jag denna bok, vilket är perfekt för här ska de göras nya härligt goda juicer.


I Augusti, September och Oktober ska jag försöka gå/springa/cykla/krypa 100km varje månad och i Augusti lyckades jag galant. Septembers början ser bra ut och förhoppningsvis blir de långa turer både fredag, lördag och söndag. :)


Imorron blir man en sådär Älgänka. Kommer bli otroligt tomt, men tur jag har hundarna som sällskap.

Kommentarer
Postat av: Linda

Men schysst då får du också panga lite :)

Men jag är nyfiken på hur km du kröp :D

2014-09-05 @ 09:18:17
Postat av: Linda

Äsch glömde ett ord, är nyfiken på hur MÅNGA km du kröp. :)

Men du har visst inte kommit i krypläge än. Räknas kvällen nere vid ån tror du haha .

Ha en trevlig kväll änkan, från en annan änka :)

2014-09-05 @ 20:48:52
Postat av: Linda

Whiskey säger du, jag minns inte att vi drack det? Jag drack iaf inte det. Brukar få en hemsk allergisk reaktion på det. Ha ha

Ja tänk att vi inte kommit oss för att gå dit igen. Å nu när det är höst är det fullt upp med jakter av olika slag. Men nån gång så.

2014-09-07 @ 13:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0