2015-08-09

Ännu en vecka har passerat och nu tycker jag svampen snart få börja ploppa upp så man kan plocka sig lite färska kantisar å slänga på en macka. Mumms!

Igår åt vi kräftor första gången detta år hos mor och far och rackarns va gott de är. Dom har även inglasad balkong så när mörkret faller in kan man fortfarande sitta där ute och de blir ju så mysigt! 

Idag tog vi oss en liten promenad, dock kom regnet så fick vända tidigare än vad jag planerat. Men får ta en längre tur till veckan istället. 

Jag har även införskaffat mig en ny keps i hushållet samt att vi ska prova dyr kaffe. Kaffet måste kokas utomhus och gärna i fjällvärlden. Ska bli spännande att smaka.

Här kan man inte sitta, måste laga gå å laga mat!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Såg alla kräftgrejer på Ica och da till Göran att vi borde äta, fast jag gillar ju att ha en massa tillbehör till, inte bara kräftor :-)

Det där kaffet har Göran tjatat om att vi måste köpa, skulle tydligen vara så himla gott!
Snygg keps till ;-)
Ha en bra ny vecka '
/Jenni

2015-08-09 @ 19:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0